The Perfect Pokemon App on Android and iOS
Pokedex Editing Team

ARROWTOTHEKNEE's Recent Activity

  1. ARROWTOTHEKNEE posted a new thread.

    I need someone to make some pokes for me.

    so on Tuesday I'll need someone to get me some eggs that will hatch shiny. I'm getting my little cousin Pokémon moon for her birthday....

    Forum: Buy/Sell Perfect Pokémon

    Feb 18, 2017 at 8:14 PM
  2. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Active Selling shiny slowbro.

    Again more details pls and how much?

    Feb 18, 2017 at 2:06 PM
  3. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Active Selling shiny greninja.

    Plus what are you selling it for? Lol

    Feb 18, 2017 at 2:05 PM
  4. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Active Selling shiny greninja.

    ??? Yeah you might need to detail your post a little more. Nature, iv, ball it's in, country of origin, what game was it hatched or...

    Feb 18, 2017 at 2:05 PM
  5. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread LF Shiny Timid Charizard.

    I wish that shiny celebi was legit :Cry: but no shiny celebi can be legit

    Feb 15, 2017 at 11:25 PM
  6. ARROWTOTHEKNEE liked texextra's post in the thread What's the most useless Pokemon?.

    I thought Manaphy had quite a solid niche with access to Tail Glow, high SpA and a decent Special move pool — The whole Phione thing is,...

    Feb 15, 2017 at 12:03 AM
  7. ARROWTOTHEKNEE posted a new thread.

    looking for certain shiny legends and shiny events.

    These are all legit ways to get these. Not interested in shiny locked Pokémon that were hacked to be shiny. So that means no shiny...

    Forum: Trade Pokémon

    Feb 14, 2017 at 11:39 PM
  8. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Hey there! I'm MadameLucario!.

    Hello and welcome to perfect Pokémon. Yeah tho I missed that event too. And diancie and hoopa :( I just haven't posted yet but yeah I...

    Feb 14, 2017 at 2:02 PM
  9. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread What's the most useless Pokemon?.

    Bad (smack with a newspaper), bad, bad, bad boy (more smacks in between bad).

    Feb 14, 2017 at 1:59 PM
  10. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread What's the most useless Pokemon?.

    I was gonna say magikarp but since several people already said it, I'm gonna say manaphy. It's super weak, forever a baby Pokémon and...

    Feb 14, 2017 at 1:57 PM
  11. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Active Shiny greninja for sell.

    What ability nature and level is it? And how much pic do you want for it?

    Feb 12, 2017