The Perfect Pokemon App on Android and iOS
Pokedex Editing Team

ARROWTOTHEKNEE's Recent Activity

  1. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Shiny pokemons.

    ???

    Jan 18, 2017 at 5:26 AM
  2. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Haha I want to visit Japan someday. Florida will always be my home tho. But yeah I see what you're saying. I'm nocturnal anyway lol.

    Jan 16, 2017
  3. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    I'm American but I live in Japan now. SO I'm about 14 hours ahead of the US, so matching times can be difficult.

    Jan 16, 2017
  4. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    1 am. Where the heck do you live? It's 11:00 am here. I'm in the us. I'll see if I can find you a miltank tho.

    Jan 16, 2017
  5. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Thanks for the help and good luck with that! 1 AM here lol. Im off to bed

    Jan 16, 2017
  6. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Yeah i plan on using my hacked shiny max iv sharpedo on rating battles soon. I always lose anyway tho.

    Jan 16, 2017
  7. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    I dont know much about Natures but its a docile one. If you want it I will trade. I have a few breeding questions. If I remove a pokemon...

    Jan 16, 2017
  8. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    I thought hacked pokemon were unusable in rating battles? Well thats news to me... and Im sure thats why the offer was too good to be...

    Jan 16, 2017
  9. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Damn. That lucario isn't that great. The nature you want is different with each Pokémon. For instance, with lucario you want a nature...

    Jan 16, 2017
  10. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    This Pokemon my favorite, but after thousands of eggs I have been unsuccessful at getting a shiny. I have no interest in hacked Pokemon...

    Jan 16, 2017
  11. ARROWTOTHEKNEE liked Kinishinaide's post in the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Shiny Lucario is lvl.100 but bad IVs. Someone wanted a dragonite for him on GTS so I snagged him up. I do have the shiny charm and am...

    Jan 16, 2017
  12. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Nice. You should've had a shiny miltank by now tho. I say you should keep breeding while you're waiting for a response then. But what...

    Jan 16, 2017
  13. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Oooo and can you tell me more about that shiny lucario? He's one of my favorites.

    Jan 16, 2017
  14. ARROWTOTHEKNEE replied to the thread Trade Completed LF High IV shiny Miltank (non hacked).

    Do you have the shiny charm? And are you using the masuda method?

    Jan 16, 2017